org klate, sbaya aku..mmg krg berckp..asik dok memerap dlm blik jer..xtaw la pe die buat..die nie plg bergaya ar dlm umah aku..pkaian branded jer..huhu (x mmpu aku) kalo gado ngn gewe die, 1 umah dgr..huhu..pastu mmg nk tgur pon kitorg x brani ar..
amin (ketua umah)
haha..ni org nogori..die ni la yg keje kt hotel tu kt bhgian management...die ramah ar..rjin tegur aku..masak pon rajin gak..die nie mmg ske sgt menyanyi..kalo psg TV, lyn lagu..sore die??? blh ar..leh trime lg..hihi awal bulan die nie akn ketuk blik mintak duit sewa..haha kdg2 aku lewat gak bayo..huhu (jrg jmper beb) ...
nuar
org kedah..mmg ramah ...aku kalo ngn die jer kompem ade jer benda nk komen..tmbah tgk TV..die plg rin beli brg mkn dlm umah tu..brg pon, byk die punyer..peti ais,washmachine,dapur.. tp dgr citer die nk pindah dah..huhu kene ar pganti die..
tu la bdk uamh aku..bg aku x kesa sgt diorg cmner..asal aku leh stay lg kt sane..bkn per, umah tu dkt ,ngn tmpt keje..tu yg pnting..g keje 5 mnit jer..hihi kdai pon byk..pe lg nk?? mule2 msuk dulu, aku rjin gak kmas umah, msak..skrg da mls..haha bkn per..aku tgk "sistem" dlm umah tu jnis wat hal msg2..so, aku pon amek kptusan ikut "sistem"tu ar..aku beli brg..diorg x mkn pon..smpai basi..msk byk2, diorg x mkn..bwk brg dari kmpung..diorg x mkn..(mybe diorg nk smpan kt aku)...buang sampah..kalo x mlimpah, sorg wat xtaw jer..dulu rjin gak..tp aku tgk cm semua wat x lyn jer..aku blik kmpung pon diorg x buang gak..huhu berat2...mmg la umah tu tngkat 4..tp ade lif..aku kalo de yg jnis berkira aku pon leh wat..xde hal pon..bkn ssh pon..xpela sng2 aku buang la..hihi cume x slalu cm dulu ar..xleh bek sgt, t kene pijak pale (da la kecik) haha tu jer kot, byk ngutuk plak nie.hihi
| saje try ltk gambo hihi |
No comments:
Post a Comment